Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

06. Απο τα οχτω μεχρι τα δωδεκα χρονια μου

Συνεχιζω ευτηχος η μητερα μου το ειδε και ετσι δεν παθαμε δηλητηριαση.

Η καταγωγημου ειναι απο τα στυρα Ευβιας και ετσι στα οκτω μου χρονια

παω για πρωτη μου φορα στο χωριο του πατεραμου τα αδελφια εμεναν

σε τεσσερα χωρια νεα στυρα παλαια στυρα ρεουζυ και καψαλα.

Και ετσι τα καλοκαιρια πηγαιναμε και τρωγαμε κατι παραπανω την πρωτη

φορα που πηγαμε μου λεη η θειαμου τη κανη οδημητρης εγω τα εχασα.

Αυτο το ονομα θα παιξη μετα απο χρονια μεγαλο ρολο.

Φυσηκα ουτε παπουτσια ειχα μονο ξυπολυτος αλλα το ευχαριστηθηκα

ηταν και η θαλλασα δυπλα παιρναγα μια χαρα . Το βραδυ πηγαινα με τον

ξαδελφο στα προβατα και μετα οταν επεφτε καλα το σκοταδι πηγαιναμε

στα αμπελια στα μποστανια φυσικα υταν ξενα. Και οταν μου την εδινε

πηγαινα στα αλλα χωρια και ετσι περναγα ζωη χαρισαμενη τα καλοκαιρια.

Αυτο γηνοταν μεχρι να βγαλο το γημοτικο. ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια: