Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

07. Συνεχεια του χτες

Το τελευταιο καλοκαιρι που πηγα μικρος στο χωργιο καναμε μια πλακα σε ενα

που ειχαι ενα μποστανι με καρπουζια ελεγε οτι γεν μπουρουσε κανεις να τον

κλεψη. Τοτε εμεις παιρνουμε μια χελωνα της βαζουμε καιρακια και την αφηνουμε

στο μποστανη . Μολις βλεπη αυτος να κινηται το φως αφηνη το μποστανικαι τρεχη

ακομα. Καθος υπηρχε φημη για νεραιδες και τοτε φαγαμε αρκετα καρπουζια.

Γυρισα στην αμφιαλη και πηγα για πρωτη φορα στη δουλεια Σε ενα καφενειο

στην πλατεια Υποδαμειας στον Πειραια κατα της 12 το μεσημερι ερχεται μια

παραγκαιλια για καφε. Μου λενε εκει επεναντη θα τον πας μολις ανεβαινο

τη σκαλα βλεπω μια πολυ ωραια κυρια και πανω σε ενα τζαμι εγραφε σρατιωτηκα

16 δραχ πολιτηκα 25 δραχ παω τον καφε σε μια κοπελα την ελεγαν καιτη,

Κοιτα μου λεη πιτσιρικα μπουτι εγω τρελαθηκα τη μου λεη τωρα αυτη αυτο

συνεχηστηκε επη μια βδομαδα, Την επομενη βλεπω και με περημενη η τσατσα

στην πορτα μου παιρνη το δισκο και λεη δεν εχεις καλο ποδαρικο .Φαινεται οτι η

μητεραμου ρωτησε πως παη ο μικρος και καταλαβενεται τη εγινε ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: