Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Απο το1955 μεχρη το 1963

παω παλι μπροστα στα χρονια.Η Μαννα μου δεν σταματαγε να κανη διαφορες

εργασιες ναπουλαι καρβουνακια λιβανια αλλη φορα βουτηρα και να μην αφηνη

τη δουλεια που ειχαι στην οδο τσαμαδου να καθαριζη κατι γραφεια.Απο το πρωι

5 μεχρι στης 9 και μιση ξεχασα να σας πω οτι το1947 και το 1948 ηρθαν στη

ζωη και οι δυο αδελφε μου.και περνοντας τα χρονια ταεξοδα ηταν αρκετα

δουλειες δεν ηπηρχαν ανεργια πολυ οπως και τωρα.Και ετσι το 1957 πηγε

στην πτολεμαιδα που κατασκευαζαν καινουργια εργοστασια ρευματος.Και

σε λιγο καιρο πηγε η μητερα μου και οι αγελφες μου. Εγω πηγα σε μια θεια μου

στο πασαλιμανη εκατσαν τρεια χρονια. Γυρνοντας η οικογενεια τελος του 1959

ειχα τελειοση την τεχνικη σχολη που πηγαινα .Η ζωη ηδη αρχεισε να φτιαχνη

ο πατερας μου πιανη δουλεια στα ναυπηγεια σκαραμαγκα και σε λιγο καιρο

περνουνε και εμαινα σε ηλικια 16 χρονων ημερωμισθειο 60 δραχ και τοτε

αρχειζουμε να ρηχνουμε τη παραγκα και ναφτιαχνουμε δυο δωματια φυσηκα

νομιμα .Οσω για τη δουλεια στα ναυπηγεια ειχαι σχολες για ολλες της ειδηκοτητες

εγω διαλεξα την τεχνη του ηλεκτροσηγκολητη και δεν μετανιοσα ποτε.

Στην αρχη μαθητευομενος και οσω μαθαινα ανεβαινες κλημακα και φυσηκα

και το ημερομησθειο αναιβεναι και γυνοσουν Γ-Β-Α Τεχνητης.Το μεροκαματο

εφτασε 80 δραχ καθε φορα που ανεβαινες κλημακα εδηνες και δειγμα και τα

κοληματα που εκανες περνουσαν ακτυνες .Αυτα μεχρη τα εικοση χρονια μου.

Που θα πηγαινα σρατηωτης το 1963 .Αλλα στα 17 μου ειχα ενννα ατυχημα

το ετος 1960 οπως κολαγα στο πλοιο παγκοσμιο ελπις καινουργιο καραβη

25000τονοι στηΝομερο 5 δεξαμενη παω να βαλω το ηλεκτοδιο στη τσημπηδα

και μου κληνει το χερη βαζω το αλλο χερη μου το κλεινη και το αλλο

με ρηχνη κατω τοτε σκαιφτηκα ως εδω ηταν ηζωη μου πραγματη αυτο που λαινε

οτη βλεπης οτι η ζωη σου παιρναη σαν ταινεια μπροστα σου ειναι γεγονος.

Για καλη μου τυχη εννας συναδελφος τρεχη και μου τραβαη το καλοδυο

και παιρνω δρομο να αναιβω επανω στο καταστρομα απο κατο μεχρη επανω

ηταν 15 μετρα υψος .Οπως φαινετε ηθελα να παρω οξυγονο με παιρνουν και

με παναι στο ιατρειο του ναυπηγειου μου βαζουν οξυγονο και μια ενεση για

την καρδια με παιρνη το νοσοκομειακο και πηγαινη σε μια κλινηκη στους αγοιους

αναργηρους καθομε μια βδομαδα και ολλα υατα τα μεσα τα ειχαι το ναυπηγειο.

Αυτα μεχρη το 1963 μπαλα εργασεια και υπερωρειες .Στο επομενω θα πουμε

για το φανταριληκη και τα πρωτα ερωτηκα σκηρτηματα

με πανε στο ιατρειο του ναυπηγειου μου βαζουν οξυγονο μια ενεση για την καρδια

ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ




Δεν υπάρχουν σχόλια: