Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

η πρωτη συναντηση μετα 57 χρονια

Ο Αδελφός μου στην Αμερική είχε πάει στα 18 του.Όπως και πολλοί

άλλοι είχε μπαρκάρει και όταν το πλοίο έφτασε Νέα Υόρκη,

Έφυγε να κάννη την τύχει του.Και πέρασε πολύ δύσκολα χρόνια,μέχρι

να βρει τον δρόμο του. Και σε λίγα χρόνια καλή τον αδελφό του τα

παιδιά του και τη νύφη του.Στο διάστημα αυτό , μέχρι να πάρω την απόφασή

να τον συναντήσω, όλο και μάθαινα περισσότερα για τον αδελφό μου.

Όπως όταν ήρθε να υπηρέτηση στο ναυτικό ,περνούσε από την

Λεωφόρο Σαλαμίνος στην Αμφιάλη που έμενα κάθε μέρα, από το σπίτι

ήταν 200 μέτρα.Μαθαίνω κάτι ακόμα ότι η Μητέρα του είχε παντρευτεί,

Κάπου κοντά στην Αγία Σοφία Πειραιώς ,και εγώ όταν δούλευα

στον άγιο Διονύση Πειραιά ,είχα ένα συνάδελφο που ο πατέρας του

είχε παντρευτεί την μητέρα του αδελφού μου.

Και κάθε μέρα όταν πήγαινε στο σπίτι του ήταν με τον αδελφό μου.

Και ακόμη ένα τρελό η μια κόρη του, είχε παντρευτεί ένα παλικάρι

που έμενε κάπου 400 μέτρα μακριά από το σπίτι.

Και το τελευταίο όταν ο αδελφός του, ήταν μικρός τον είχε Πάρη

ο πατέρας μου στη δουλειά.[Τόσα μυστικά.]

Το επόμενο βήμα ήταν να βγάλω βίζα για Αμερική για έμενα και

την Γυναίκα μου,δεν μπορούσα να της στερησω τέτοια χαρά.

Και βγάζω δυο εισιτήρια μετά επιστροφής για 20 μέρες .Παίρνω

μερικά δώρα, μια και είχαμε Πάρη και την Ολυμπιάδα, αναμνηστικά

για όλους.Φυσικά τα εισιτήρια τα έβγαλα εγώ είμαστε πια στο 2000

όχι στη δεκαετία του 60.Και ότι έκανα το έκανα χωρίς υστεροβουλία.

Και στο κάτω κάτω το όνειρο μου το είχα βρει στην Πατρίδα μου .

Με εργασία και την βοήθειά της γυναίκας μου,Και έρχεται η στιγμή

της αναχώρησής ,μέσω Λονδίνου στο Νιου Αρ του Νιου Τσερσευ

Και πριν πω Για την άφιξή, στο λιμάνι της περιοχής είχα πάει πολλές

φορές και που να ήξερα.Και φτάνουμε αρχές Σεπτέμβρη στο αεροδρόμιο

και βλέπουμε να φωνάζουν το όνομά μου λουλούδια χαμός.

Ήταν ο αδελφός μου η νύφη μου η ανίψια μου, η διαδρομή ήταν τρις ώρες,

φτάσαμε αργά το βράδυ είπαμε τόσα πολλά.Και την επομένη μέρα θα

γνωρίζαμε όλη την οικογένειά. ΈΜΑΘΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΌ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΆ

ΛΆΘΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια: