Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

πως μπορουμε να αλαξουμε εμεις ..........

Αγαπημένοι μου φίλοι θέλω να γράφω, κάθε μέρα τα γεγονότα

και γενικά πως περνάει η μέρα.Στην αρχή που ξεκίνησα να γράφω

την ιστορία μου, δεν πίστεψα το πόσο ωραίο είναι με την τεχνολογία του

ίντερνετ, να μοιράζεσαι της εμπειρίες της Ζωής σου, με άλλους ανθρώπους.

Και γιαυτό όπως μου έγραψε ένας φίλος από την Ολλανδία που,

τυχαίνει να είναι και ο αγαπημένος μου γιος. Μου λέει πατέρα συνεχησε

και γράφε για τα καθημερινά που συμβαίνουν,διάφορα γεγονότα και

γενικά στη Ζωή σου.Και ξεκινάω με την απεργία στη ΔΕΗ είμαι από

τους τυχερούς που δεν εχη κοπή το ρεύμα, και ο λόγος είναι ότι κοντά

στη περιοχή που μενο, εχη μια αεροπορική βάση με κομπιούτερ και έτσι

δεν μας κόβουν το ρεύμα.

Τώρα για τα σκουπίδια υπάρχει ένας τρόπος να φαίνονται πιο ωραία.

Όπως καθόμουν στο μπαλκόνι, βλέπω μια γειτόνισσα να εχη μεγάλες

μαύρες σακούλες και να βάζει μέσα, της μικρές σακούλες από τα Σούπερ-μάρκετ

και μετά να της δενη και έτσι να πιάνουν λιγότερο χώρο και να μη μυρίζουν.

Είναι ένας τρόπος να την σπάσουμε στους δημάρχους και σε μερικούς άλλους.

Πρέπει να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες.

Τα παιδιά μας λέμε να γίνουν καλλίτερα από εμάς και ότι από το

σχολείο μπορεί να μάθουν πολλά.Φέρνω ένα απλό παράδειγμα οδηγούμε

και κάποιος μας κλίνη και μέσα στο αμάξι έχουμε το παιδί μας,τη λέμε
στον άλλο οδηγό μαλα......η τον μουτζώνουμε το παιδί τη θα ακούσει και
τη θα δη άρα λοιπόν τη παράδειγμα θα Πάρη πρέπει πρώτα να αλλάξουμε
εμείς.Και όσα να τους πουν στο σχολείο είναι δώρο - άδωρο


Δεν υπάρχουν σχόλια: