Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

οταν ημουν φανταρακι

Στεις 10-10-1963 πηγαινω φανταρακι παρουσιαζωμαι στην Σπαρτη και την επομενη

μερα στο γυθειο εκει πηγαιναν οι τεχνητες και οι μαγειροι, Εκει καθησα 40 ημερες

για βασικη εκπεδευση και κατοπιν πηγα στη Πατρα για τεχνηκη εκπεδευση μου εδωσαν ειδηκοτητα συγκολητη μετταλων και ετσι ημουν στο επαγκελμα μου.

Μετα απο δυο μηννες πηρα αποσπαση για την πρεβεζα ημουν πολυ τυχερος

διοτη η μοναδα ηταν μικρη μονο 25 ατομα πολυ ωραια πολις η Πρεβεζα και η

μοναδα ηταν διπλα στη παραλια . Μολις καλοκαιριασε μας πηγαιναν στη

θαλασσα για μπανιο στη κυανη ακτη ο καιρος περασε γρηγορα και στους 10 μηννες

παιρνω αποσπαση για τον ρεντη στον πειραια .Ευγαινα τακτηκα εξω και εκανα

και κανενα μεροκαματο για χαρτζηλικη .Ακριβος στα δυο χρονια παιρνω απολυτιριο

10-10-1965 και τοτε μου λεει ο λοχαγος καλος πολιτης .Εμενα το μυαλο μου ηταν

να παο για δουλεια στα ναυπηγεια που ειχα ετοιμη εργασεια και μου λεει ολοχαγος

τωρα θα πας στους λαμπρακηδες ουτε καταλαβα τι μου ελεγε αυτα προς το παρον

Δεν υπάρχουν σχόλια: