Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Στα ιχνη του

Στην αρχη σκευτηκα να παω σε καπιο Καναλι, η σε καποια εκπομπη αλλα ,

εν συνεχεια ειπα στο εαυτο μου οτι το προβλημα, εινε δικο μου και θα το λυσω μονος μου.

Τηλεφωνηθυκα με την ξαδελφη μου και της ειπα να κοιταξη τη μπορουμε να κανουμε.

Πηρε καποιους γνωστους τηλεφωνο στον Πειραια και εμαθε οτι η μητερα του και,

ο αδελφος του ηταν για διακοπες στην Ελλαδα.Η Μητερα του αρκετα μεγαλη και ο αδελφος

του τον περναγε 10 χρονια,ειχαν την ιδια μητερα διαφορετικο πατερα ,και εμεις ειχαμε τον

ιδιο πατερα.Εχουν περαση 15 μερες και μαθενουμε που βρησκετε η μητερα του ο αδελφος του

και η νυφη του.Παιρνουμε τηλεφωνο και παμε να τους βρουμε καπου προς τα βορεια,

Οταν την βλεπω λεω τη ωραια μεγαλη γυναικα, 88 χρονον και σκεφτομε, φαντασου πως

θα ηταν στα νιατα της[γιαυτο ξετραλαθηκε τοτε ο πατερας μου].Ηπαμε διαφορα πραγματα χωρις ουσια και καποια στιγμη λεει ο αδελφος του να παρουμε τηλεφωνο τον γιωργο.

Κατι λενε μεταξυ τους, και καποια στιγμη του λεει παρε το αδελφο σου το παιρνω το

τηλεφωνο τα εχασε ,ποιος εισαι εσυ και μου το κλεινη. Ο ανθρωπος τρελαθηκε σου λεει

ποιο ειναι τουτος .Σε μιση ωρα παιρνη αυτος απο Αμερικη τηλεφωνο, λεμε δυο κουβεντες

βαζη τα κλαματα χαμος.Και εμαθα την αλλη μερα οτι απο το σοκ πηγε στο νοσοκομειο

προβλημα στο στομαχι.Φυγαμε και τους καλεσα να ερθουν σπιτη την επομενη μερα ,

η γυναικα μου εκανε οτι καλιτερο,μια που ειναι καλη μαγειρισα .ΣΕ ΛΙΓΟ ΓΡΑΓΩ ΠΑΛΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια: