Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Γιορτη του ερωτα

Με την ευκαιρια της σημερινης ημερας,να πουμε κατι για την αγαπη.

Εγω ειμαι της γνωμης οτι δεν περιμενεις, την γιορτη του αγιου βαλεντινου

για να πης η για να εκφρασις τον ερωτα σου την συγκεκριμενη ημερα.Υπαρχουν

και αλλες ημερομινιες εξ ισου σημαντικες ,οπως τα γενεθλια της, η ημερα της

γνωριμιας ,επετειο γαμου.Και σκεφτικα πολλους τροπους,ενας απο αυτους

ηταν οταν ελειπα ταξειδια ελεγα στην αδελφη, μου και της εστελνε μια ανθοδεσμη.

Και οταν ημουν εδω δεν το ξεχναγα ποτε ,και οπως τελειονα τη δουλια επαιρνα

μια ανθοδεσμη και ενα δωρο που ηξερα οτι ηθελε .Και το τελευταιο που εκανα

στα 64 χρονια μου,περσι στην επετειο του γαμου παω στο κηπο κοβω ολλα τα

τριανταφυλα πολυ κοντα κανω με αυτα μια καρδια αναβω μερικα κερακια και

σε ενα φακελακι βαζω ενα δακτυλιδι ειχαμε συμπληρωση 35 χρονια γαμου.

Εχθες μειναμε οτι εκανα οικογενεια και ηρθε το πρωτο παιδι.Το 1978 με εστειλε

η εταιρια του παπαλιου να παω στηΓαλια να παρο ενα πλοιο που πηγαινε Αργεντινη,

ηταν Υουνιος μηνας .Αλλα Ξεχασα οτι στο νοτιο ημησφαιριο ηταν χειμωνας ,και εφαγα το κρυο

της αρκουδας .Την περιοδο εκεινη ηταν και το παγκοσμιο κυπελο ποδοσφαιρου,

βεβαια δεν μπορουσα να δω καπιο αγωνα ,αλλα τους ειδα απο την τηλεορασι.

Φυσικα εξω στη πολι τη χαρα των Αργεντινων που πηραν το κυπελο.δεν περιγραφοταν.

Το καλοκαιρι εκεινο η γυναικα μου θα πηγαινε διακοπες στη Κρητη ,ειχαι παρι και

ο πεθερος μου την συνταξι και πηγαινε για μονιμη εγκαταστασι στο χωριο του.

Και τοτε εγινε ενα τραγικο γεγονος την στιγμη που ανεβαινε τη σκαλα γλιστραη και

πεφτη με το κεφαλι και οπως επεφτε, το κεφαλι του βρηκε σε ολλα τα σκαλοπατια.

Και μετα απο δεκα μερες εφυγε απο τη ζωη ηταν 56 χρονων.Εγω δεν ηξερα τιποτα,

για ολλα αυτα που ειχαν συμβει και οταν γυρισα Ευρωπη τοτε τα εμαθα και οταν

πηγα στην Κρητη ειχαν κανη και τα Σαραντα. Η Ζωη δεν εχει μονο γλυκες αλλα και πικρες

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: