Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

η προοδος των παιδιων

Τωρα θα μιλισουμε για την οικογενεια,τη γυναικα τα παιδια.

πολλες φορες ακομη και το χειμωνα τα παιδια τα πηγαινα

βολτα, στα χιονια επανο στην παρνηθα πεζαμε χιονοπολεμο.

Και οταν εφτιαχνε ο καιρος στης παιδικες χαρες η βολτα στο,

πασαλιμανι και τη φρεατυδα.Και οταν ελειπα η γυαικα μου,

εκανε το ιδιο και προσπαθουσε να μη γινετε αισθητη η απουσια μου.

Πριν που κουβεντιαζαμε με το ετερον ιμιση ,μου ελεγε μια ιστορια

οταν το ενα παιδι ηταν μικρο το αγορι ,το εστειλε να ψωνιση στο ψηλικατζιδηκο,

και μολις εφευγε πηρε και καποιο πραγμα χωρις να πληρωση.Και μολις

παει σπιτι του λεει τη ειναι αυτο το πληρωσες οχι λεει ο μικρος,τοτε να το

πας πισω.Ντρεποταν με τα πολλα το πηγε πισω και ειπε οτι το πηρε

κατα λαθος το παιδι ητα περηπου 5 χρονων.Καποια στιγμη οπως

πηγαιναν βολτα κοβη ηγυναικα μου ενα λουλουδι ,απο ενα φραχτη

και της λεει ο μπομπιρας το ξερης οτι αυτο ειναι κλεψια.Του παιδιου

του ειχε γινη μαθημα αυτο που ειχε κανη την προηγουμενη φορα.

Στα παιδια μου εχω μια ιδιετερη αγαπη και προσπαθουσα να μη τους

λειπη τιποτα απο μικρα και τους εδωσαν να καλαυουν να μη ζητανε ακριβα

ρουχα και γενικα επωνιμα προηοντα.Και αν ηθελαν να μαθουν γραμματα.

Θα ημουν στο πλευρο τους,στο διαστημα ως να μεγαλοσουν υμουν κοντα τους.

Και παιζοντας κρυφτο η αμπαριζα ενα παιχνιδη το οποιο εχη ξεχαστη.

Φυσικα εκανα και λαθη αλλα προσπαθουσα να μη επαναλαυω το ιδιο λαθος.

Αφιερωνο πολυ χρονο στο γραψιμο της ιστοριας μου για τα παιδια μου γιατι

αξειζη το κοπο .Στο κορτσι του αρεσε η ρυθμικη και το πηγαινε η γυναικα μου

στο γυμναστηριο στη Νικαια και το αλλο παιδι στο κολυμπι .Απο μικρα τα προσεχαμε

τα παιδια μηπως παρουσιαστη καποιο προβλημα ,στα ποδια τους στα δοντακια τους

και στα υατια τους .Και πραγματι χρειαστηκε να μπουν σιδερακια,δοντια τους

και ορθοπεδικα παπουτσια. Και στο ενα παιδι μια μικρο ενχηριση στο αυτακι του.

Και δεν παρουσιαστηκε αλο προβλημα .Και τωρα λενε πως το καταλαβαινε η μανα τους.Μεγαλονοντας πηγαν στα αγγλικα απο την τριτη δημοτικου ,και τελειονοντας

το γυμνασιο ειχαν παρη το προφυνσεση,του αγοριου του αρεσαν και τα γερμανικα

και στα δεκα του ,πηγε και γραφτηκε μονος του, χωρις να το ξερουμε το μαθαμε

οταν μας εφερε το λογαριασμο.Η πρωτη μου δουλια μολις εκλεισαν τα 18 χρονια

ηταν να τους βγαλο επαρκεια και των δυο και στα 21 να τους βγαλο αδεια εξασκησεως

επαλγκεματος στα Αγγλικα.Εκανα οτι μπορουσα ,και τα παιδια βλεποντας το κοπο που

εκαναν οι γονεις τους μας εκαναν περηφανους εγιναν επιστημονες .Και κατι ακομα για την ασφαλεια τους.

Στα 18 τους ηπα αν ηθελαν να βγαλουν δηπλομα οδηγου ,για να μη καβαλουν μαχανες.

Και εγω δεν ειχα παραπονο απο τον πατερα μου με εστελνε να μαθω γραμματα,

αλλα εμενα μου αρεσε η τεχνη η μουτζουρα και δεν ματανιωσα ποτε.

Ξεχασα να πω οτι δεν καπνιζω, και ο λογος ειναι οχι οτι θελο να κανω το καλο παιδι,

αλλα στα 13 μου εκει που δουλευα ειχαι αφιση ο μαστρο γιωργης τα τσιγαρα του,

περνω ενα το αναυω και μολις τραυαω μια ρουφιξια, κοντευα να πνιγω και απο το

φοβο δεν εμαθα το τσιγαρο.Οσω για τα παιδια οταν σπουδαζαν προσπαθουσαν

να κανουν λιγοτερα φροντιστηρια .για τα εξοδα. Και στο πανεπιστημιο εγιναν βοηθοι καθηγητων.

Στη κουβεντα που κανουμε μου ερχονται στο μιαλο μου πραγματα που ξεχναω.

Και επιδη ειμαι πρακτικος ανθρωπος στη διαρκεια που πηγαιναν στο λυκειο τα εστελνα

καποια καλοκαιρια στο εξωτερικο για 15 μερες για τη γλωσα .Και υατο το εκτειμησαν

πολυ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΛΑ ΡΟΔΙΝΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: