Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

τελος το μπαρκο επιστροφη

Το επομενο λημανι ηταν η Σαγκαη αυτα τα ταξειδια τα καναμε συναιχεια.

Κουβα Ιαπωνια Κιννα και αντιστροφος, και αποφασησαμε με τη γυναικα μου

αυτο να ειναι το τελεφταιω ταξειδι και πραγματι ηταυν,μετη διαφορα οτι αντι να

παμε ιαπωνια θα πηγαιναμε Μαλαισεια.Το ταξειδι κρατησε 45 μερες με μια στασι

στη Συγκαπουρη να παρουμε τροφιμα και πετρελαιο,Αγκυροβολησαμε αλλα εκει

υπηρχε ας την πουμε μια συνηθεια,πρωτα ανεβαιναν οι κοπελιες.......οι εμποροι

και εν συνεχεια ολλες οι αλλας διαδηκασιες .Αυτα τα γραφω αναλητικα για να δειτε

τη πλακα εγεινε ,τα κοριτσια για να μη φαινονται τη υπηρεσιες προσφεραν ειχαν

μαζι τους κοκα-κολες και γυρναγαν της καμπινες ,να πουλησουν .......Και φτανουν

στη καμπινα τη δηκια μου ανοιγη η γυναικα μου βλεπη της κοκα- κολες,και λεει

εχουμε δεν θελω.Οταν τελειωσα τη δουλεια μου μου τα ειπε και της εξηγυσα.

Οι εμποροι πουλαγαν ρολογια ραδια στερεοφονικα και οτι μπορης να φαντασθης,

μολις τελειοσαμε με τη Συγκαπουρι μετα λιγες μερες φτασαμε στη Μαλαισεια.

Αλι κολτουρα, τη ομορφια τη χρωματα, οταν θελαμε να παμε καπου μια βολτα

ανεβαιναμε σε κατι ποδηλατα με οδηγο και ενα καροτσι πισω και καναμε της

ποιο ωραιες διαδρομες φαγαμε το ποιο ωραιο φραη-ραεις Η Γυναικα μου τι να πη

απο της ομορφιες που ειδε σε ολλα αυτα ταξειδια που δεν θα τα εβλεπε ξανα.

Και συμφονισαμε οτι αυτο ηταν τοτελευταιο ταξειδι και τερμα το επαγκελμα του

ναυτικου.Και φτανοντας στην Ιαπωνια ειχα ζητησι αντηκαταστατη, και θα παιρναμε

το δρομο της επιστροφης.Τα ταξειδια με τη γυναικα μου κρατησαν 15 μηνες

Το ωραιο ηταν οτι στα λιμανια καθομαστε πολυ καιρο μεχρι και τρις μηννες στη κουβα

ενα μηνα ιαπωνια το ιδιο και στη κιναη στη μαλαισεια και δεν μας φαινοταν το ταξειδι.

Και στο κατω- κατω χωρις εξοδα να δεις τοσα ωραια μερη ηταν μεγαλη τυχι.

Και πηραμε το δρομο της επιστροφης με ενα Μποιγκ 707 υμουν τυχερος διοτι η

εταιρια δεν μου κρατησε τα εισητηρεια της γυναικα μου και απο την αλλι οτι την,

ειχα μαζι μου και δεν χρειαζεται να πουμε περισοτερα..........Στην συνεχεια μετα ,

απο 18 μηνες εγω και 15 μηνες η γυναικα μου πως ειδαμε την πατριδα. Επιστρεψαμε

10-6-74 και10-7-74 εχουμε επιστρατευση και παο και φανταρακι.ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ




Δεν υπάρχουν σχόλια: