Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

απλα φιλια

Επανέρχομαι με κάτι διαφορετικό ,για την οικογενειακή

φιλία. Αποφασίσαμε να πάμε διακοπές το 1988 στην

Αμάρυνθο Ευβοίας,εγώ με την γυναίκα μου τα παιδιά μου,

η αδελφή της γυναίκας μου, τα δυο μικρά της και ο άνδρας της.

Είχαμε βρη έξω από την Αμάρυνθο ένα παραθαλασσιο οικόπεδο

το οποίο είχε8 ανεξάρτητες κατοικίες ,χώρο να παίξεις μπάλα

και βόλεϊ.Δεν είχαν περαση 2-3 μέρες και έρχεται μια οικογένεια

με δυο κοριτσάκια,και κάποια στιγμή το σούρουπο κάτω από μια

ελιά ο πατέρας των παιδιών με ένα μπουζούκι άρχιζε να παίζει

και να τραγουδάει , και μερικά από τα τραγούδια τα είχε γράψει.

όπως[ τα πλαστικά τα γιασεμιά] ένα πολύ ωραίο τραγούδι σιγά σιγά

πιάσαμε φιλία κουβεντιάζαμε τα βραδάκια όταν τα παιδιά έπεφταν

για ύπνο .Και κατάλαβα με τη κουβέντα τη ωραία συναισθήματα που

έκρυβε η ψυχή του συγκεκριμένου ανθρώπου και σιγά σιγά φίλου,

που θα έκανα στο μέλλον.Κάποια στιγμή μιλήσαμε και για τη δουλειά μας,

Εγώ του είπα ότι πηγαίνω ταξίδια, και ότι αυτός είναι φύλακας στης φυλακές.

Και δεν μπορούσα να καταλάβω πως λόγο του επαγγέλματος που έκανε,

η ψυχή του ήταν τόσο καθαρή ,και είχε τόσο ωραία συναισθήματα χωρίς

να κρύβει καμία κακία και το μυαλό του τόσο καθαρό.Έμαθα τόσα πολλά

για τους ανθρώπους και τη ψυχή τους.Πέρασαν 20 αξέχαστες μέρες, και στη

κουβέντα που κάναμε τότε και μέχρι σήμερα ,τον ρώτησα πως τα καταφέρνει

και οι άνθρωποι που είναι μέσα τον αγαπάνε και τον σέβονται και μου λέει

ότι είναι άπλα τα πράγματα.Τους σέβομαι πρώτα εγώ και μετά Αυτοί, και ποτέ

δεν τον έχουν πειράξει .Τελικά έκανα μια ανεκτίμητη φιλία που κρατάει μέχρι

σήμερα.Δεν ξέρω τη να πω, στη Ζωή μου οι φίλοι που έκανα είναι λίγη ,τώρα το

σκέφτομαι ,είναι κάποιες λέξεις που δεν της ακούς ποια όπως[μπέσα αλληλεγγύη

συμπαράσταση]έχω φίλους που σε δύσκολες στιγμές με βοήθησαν και το

αντίστροφο.Με τη σημασία της λέξεως .Και παλαιότερα στα 22 μου όταν πηγαίναμε

στα πάρτη και έπαιρνα της αδελφές μου μαζί και οι φίλοι μου δεν είχαν ντα μες

υπήρχε ο σεβασμός και της πρόσεχαν.ΑΥΤΆ ΕΊΧΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΊΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: