Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

πως εχασα τον καλιτερο φιλο

Ξεκινώντας στην αρχή της αφήγησης, έγραψα ότι δυο γεγονότα

συνέβησαν στη Ζωή μου συγχρόνως.Η μεγαλύτερη χαρά που

βρήκα τον αδελφό μου, και η μεγαλύτερή λείπει που έχανα τον

καλλίτερο φίλο μου.Με παρέσυρε η χαρά και δεν αναφέρθηκα

στο άλλο συναίσθημα της λείπεις.Το ίδιο χρονικό διάστημα δούλευα

στον φίλο μου και κατά την διάρκεια της ημέρας τον έβλεπα κρυφά

ότι κάτι δεν πήγαινε καλά αδυνάτιζε δεν ήθελα να του πω τίποτα,

παρότι τον έβλεπα ότι κουραζόταν εύκολα.Τον Μάιο του 2000 μαθαίνω

ότι είναι άρρωστος και σταμάτησε να έρχεται στη δουλειά ,είναι και

η εποχή που έχω πρόβλημα στα πόδια μου. Και σταματάω να

δουλεύω και είμαι συνέχεια κοντά του, μια και μένουμε κοντά και

σιγά σιγά πάει χειρότερα,και ότι του έχει μείνει λίγος χρόνος Ζωής.

Και από την αρχή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα της υγείας του

μέχρι που έφυγε από τη Ζωή πέρασαν δυο μήνες και ήμαστε συνέχεια

κοντά του, με την γυναίκα μου. Και ζούσαμε μαζί και τα δυο συναισθήματά

Χαράς και λείπεις ήταν Ιούλιος του 2000 ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΆ ΈΦΥΓΕ ΑΠΌ ΤΗ ΖΩΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια: