Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

αυτη ειναι η ζωη μου [τελος της ιστορειας μου]

Την άλλη μέρα έγινε η γνωριμία είδα το σόι και δεν πίστευα

τα μάτια μου ,ήρθε ο αδελφός του μα την γυναίκα του,

οι τέσσερις κόρες του με τα εγγόνια του ο γιος του με την

γυναίκα του η μητέρα του έγινε χαμός Τέτοιο πάρτι δεν

ξανάγινε αφού νύχτωσε ο Θεός τη μέρα κουραστήκαμε και την

επομένη μέρα άρχισε η ξενάγηση το πρώτο ήταν ο Λευκός Οίκος

και μετά στο μουσείο που είχαν ότι είχε σχέση με το διάστημα.

Από τα πρώτα αεροπλάνα και τους Πυραύλους, και αυτους που

πήγαν στο διάστημα.Γυρίσαμε αρκετά μέρη. Του άρεσαν από τραγουδιστές

του αδελφου μου ο Καζαντζίδης αλλα εγω του πήγα ένα συ-Ντι της Σακελάριου

με τιτλο [αυτός άνθρωπος αυτός]τα λόγια όταν τα ακούσετε τότε θα καταλάβετε.

Πέρασαν οι μέρες και ήρθε η ώρα της επιστροφής και μου είπε ότι

σε δυο μήνες θα έθη με την γυναίκα του στην Ελλάδα.

Και πράγματι τόπε και το έκανε ,ήρθε και μόλις τον βλέπουν οι αδελφές μου

τα έχασαν με την ομοιότητά που είχε με τον πάτερα μου γιατί ήταν λίγο

επΙφηλαχτηκες στην αρχή.Τους πήγαμε σε πολλά μέρη και δείξαμε

την Ελληνική φιλοξενία όπως την ξέρουμε εμείς.Έφυγαν και δεν πέρασε

πολύ καιρός και ξανά ήρθε και τον πήγαμε στο χωριό του Πατέρα μας.

Το σόι του πατέρα μου ήταν μεγάλο είχε έννοια αδέλφια και τη να σας πω

τώρα τη έγινε,αυτά προς τον αδελφό μου και την ιστορίας μας.

Έμενα άρχιζαν κάποια προβλήματα με τα πόδια μου έχω οστεοαρθρίτιδα,

και μου έβγαλαν αναπηρική σύνταξη 50 της εκατό και πριν την πάρω, δοκίμασα

μήπως και μπορώ να δουλέψω αλλα δυστυχώς δεν μπόρεσα.Και έτσι έγινα

συνταξιούχος με 500 ευρώ ,και μια παροιμία λέει πριν πεινασω μαγειρεύω

και αυτό είχα κάννη. Και μόλις έκλεισα τα 60 πήρα την κανονική σύνταξη

και είμαι μια χαρά,πριν δυο χρόνια άλλαξα μπιλιοφορο στο γοφό και λέω

είμαι μια χαρά γιατί υπάρχουν και χειρότερα.Θέλω να πω ακόμα κάτι ,δεν έχω

παράπονο από την Ζωή μου,πεινασα, έπαιξα και το ευχαριστήθηκα, μεγαλώνοντας

δούλεψα,αγάπησαν και το ευχαριστήθηκα και όταν φυγω απο τη Ζωή κάτι θα έχω

αφήσει πίσω να με θυμόνται.ΟΛΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ







Δεν υπάρχουν σχόλια: