Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

01. απο τοτε που αρχισα να θυμαμαι

'απο τα πεντε μου χρονια αμυδρα αρχζω να θυμαμαι τη ζωη μου. τωρα στα 65 χρονια μου

Γυριζω το χρονο πισω και τωρα στο φιναλε της ζωης κανω ανασκοπιση το πως κυλισε ο χρονος

πριν μερικα χρονια 8 περιπου εζησα μαζι δυο γεγονοτα την μεγαλητερη χαρα και την μεγαλητερη

λυπη αλλα ας αρχισουμε τα πραγματα απο το τελος και μετα κανουμε μια ανασκοπηση της

ζωης μου το 2000 μαθαινω οτι εχω αδελφο αλλα δεν ηξερα που βρισκεται μεσα σε 15 μερες

μαθαινω οτι βρισκεται στην βαλτιμορη ημουν 57 χροννων τον ηδιο καιρο μαιθαινω οτι ο καλιτερος

φιλος μου ειναι παρα πολυ αρωστος αλλα θα παρουμαι τα πραγματα απο την αρχη

πρωτη φορα γραφω στον υπολογιστη και δυσκολευομαι και να με συνχωρηται που κανω λαθη

γιαυτο καθε μερα θα γραφω λιγες αραδες

Δεν υπάρχουν σχόλια: