Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

γνωριμια και ευτυχισμενος γαμος

Στο διαστημα που ελειπα οι δυο αδελφες μου παντρευτηκαν .Ειχαμε τελειωση το εισογειο

σπιτι και ογαμπρος μου ο μηχανικος που ειχε γυρυση στο χρονο που ελειπε εφτιαξε αλλο

σπιτι πανω απο το πατρικο. Εγω στο καραβι ειχα γινει Β Μηχανικος ηταν ηεποχη που ακομη

και οι πεθαμενοι μπαρκαραν τετοια ελειψη υπηρχε.Η Δεκαετεια του 1970 και του 1980 ηταν

οι καλιτερες.Γιατι μπουρουσες τα ονειρα και της φιλοδοξειες που ειχες να πραγματοποιησης.

Και ετσι φτανουμε στο δεκεμβρη του 1971 και γνωριζο την αραβονιαραμου ηταν του αγοιου

Σπυριδωνα γιορταζε οξαδελφος μου και πηγαμε η μητερα μου η αδελφη μου και ογαμπρο μου

ειχαι παει κατα λαθος και η κοπελια με τον πατερα της. Εγω την ηξερα παλαιωτερα απο

αλλες συναντησεις οικογενειακες μου αρεσε ηταν μοδηστρα εραβε παντελονια φτωχη κοπελα.

Αλλα και εγω το ιδιο.Και πεταγαιτε η μητερα μου και λεει εχει το κοριτσι σπιτι λες και δωσαμε

εμεις σπιτια .Πιανο την κοπελα και της λεω εγω εχω μαζεψη 120000 δραχ εχω και εγω 90000δραχ

αι τοτε θα δουλεψουμε μαζι και θα φτιαξουμε δικο μας σπιτι .Λες και μας ευλογησε ο Θεος

και σε 10 μηννες δουλευοντας εντατηκα στο πατρικο στον Γ οροφο χτησαμε και στης 10-9-1972

παντρευτηκαμε φυσηκα το σπιτι το γραψαμε μισο-μισο.Για να εχω καλυψη και την γυναικα μου.

Εν συνεχεια πηγαμε γαμηλιο ταξειδη στη Κω το σπιτι κοστησε 300000 δραχ και χρωσταγαμε

μονο 36000δραχ με γραμματιο 2000 δραχ το μηνα να σκεφειτε οτι το ενα τριτο του βδομαδιατικου

εμαινε στην ακρη δουλευε και η γυναικαμου στο σπιτι και εγω στο περαμα. ξεχασα να πω οτι η

γυνεκα μου δεν ηθελαι ναυτικο και μετα απο τρεις μηννες μου την εδωσε στη δουλεια

και παιρνω την εταιρεια που ταξειδευα .Και μου λεει οτι ογαμπρο σου επαθε σκουληκοηδιτη

και πρεπη να πας στην ιαπωνια να τον αντηκαταστησης Και ετσι θα κανω το ταιλευταιο μπαρκο

ως ναυτηκος Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 15 ΜΗΝΝΕΣ ΓΑΜΙΛΕΙΟ ΤΑΞΕΙΔΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια: