Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΞΕΤΥΛΗΓΕΤΑΙ

Η Μητερα του εμεναι 6 μηνες Ελλαδα και 6 μηνες Αμερικη ,στα νιατα της

ηταν μια καλη μοδιστρα αυτα τα εμαθα , μετα στο χωριο του πατερα μου.

Ο αδελφο μου γενηθηκε το 1940 δεν ειχαι παντρευτη την μητερα του,ο πατερας μου

αλλα αναγνωρυσθκε και πηρε το ονομα του παπου μου.Μετα τα χαλασαν

και αρχες του 1943 πανρευεται την μητερα μου και τελος του 1943

ερχεται η αφεντια μου.Και κατι ακομα με τον αλλο αδελφο του εχουν 10 χρονια διαφορα,

αυτο παρα κατω παιζη ρολο. Λοιπον ας συνεχυσουμε εμαθα για την οικογενεια του,

Οτι εχει πεντε παιδια και τα ονοματα τους ειναι απο την αρχαια Ελλαδα,τα δικα μου παιδια

ειχαν τρελαθη μεσο ιντερνετ πια και σκανερ μιλουσαμε επι ωρες και στελναμε φωτογραφιες.

Και ηταν ιδιος ο πατερας μου . Στο διαστημα αυτο κανω τον ντετεκτιβ ,πως μια

ολοκληρη ζωη δεν ηξερε ο ενας τον αλλο .Η Μητερα του μετα τον χωρισμο απο το πατερα μου

κατα καποιο τροπο εξαφανιστηκε, αλλα ορισμενα πραγματα δεν γραφονται.Γιατι ειναι προσφατα,

Το πρωτο ειναι οτι ο λογιστης που ηταν στο μαγαζη που δουλευα ηταν δευτερος,

ξαδελφος και μολις τον ρωταο για τον γιωργο μου λεει οτι τον ξερη.

Και μαθαινω οτι ενας αλλος στο χωριο το εχει βαφτιση.Τρελα πραγματα ,και καποια

αλλη φορα στο τηλεφωνο μου λεει οαδελφος μου οτι επαιζε μπαλα στους,μπεμπιδες

του ολυμπιακου.ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΡΧΕΙΖΗ ΤΟ ΜΑΤΣ. ΑΥΡΙΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια: