Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

τα δυο ωραιοτερα

Δεν εγραψα εδω και καιρο για την μητερα μου.Οπως ειπα και

παραπανω το 1989 εφυγα απο την αμφιαλη και πηγα στο καινουργιο

σπητι με την οικογενεια μου.Η μητερα μου εμενε με την αδελφη μου και

το γαμπρο μου στο υσογειο, και στον πρωτο η αλλη αδελφη μου και εγω

στο δευτερο μεχρι που εφυγα.Και μετα το νοικιασα ,το 1990 βγαζουμε μια

αδεια να κτυσουμε ακομα δυο οροφους και εγυναν γονικη παροχη στα

παιδια παροτι ηταν ανηλικα αλλα λογο εφοριας.Και το 1995 τελειωνη

η οικοδομη και τα οποια νοικιαζονται.Στο διαστημα αυτο παω ακομη ενα

ταξειδη που ηταν ενα απο τα καλυτερα. Με ενα κρουαζιεροπλοιο 4 χρονον

και ειχε παρι για δυο χρονια βραβειο καλιτερου σερβις,και εκανε 13ημερες

κρουαζιερες απο αγγλια σε ολλες της σκανδιναβικες χωρες.Να περνα το

πλοιο αναμεσα στα φοιρδ, και δυπλα σου να περναν οι γλαροι και να τους

πετας τροφη και να την πιανουν στον αερα.Κοσμο να σε χεραιτα ,πηγαμε

και στην Αγια πετρουπολη. Ετσι κυλουσε η ζωη και το 1997 που εβγαλε

ο γιος μου το λυκειο και εδωσε πανελαδικες ,περασε στο πανεπηστιμιο

και καναμε μια εκδρομη 10 ημερη, ιταλια-γαλια αυσρια μονακο περασαμε

ωραια.Ξεχασα να σας πω οτι υπηρχαν και καποια ταξειδια που ηταν υπεροχα

που πληρονοσουν και περναγες λες και υσουν Εμιρης.Οπως το 1984

που ο εφοπληστης στην ετερεια που ημουν με ζητησε να παω στο

μονακο που ηταν το κοτερο του για μια βδομαδα.Οταν φτανω ειχε δυο παιδια

που τα ηξερα απο αλλα καραβια, μου λενε θα σου δειξουμε το κοτερο και

πες μας τη θα παρατηρησης .Δεν ειδα κατι παραξενο ,

και τοτε μου λενε οτι η μια κρεβατοκαμαρα εινε μπλε και η αλλη πρασινη

και μου εδωσαν να καταλαβω το λογο ηταν για ΕΠΙΣΚΠΤΕΣ.Στο διαστημα

αυτο εγινε και ενα ραλυ με αντικες ,εβγαλα και φωτογραφιες πηγα και στο

καζινο σε αυτο που ηταν Του Οναση και επαιξα στη ρουλετα ετσι για να το

λεω.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ αυριο πως εχασα την μητερα μου το 1999. Και το2000

πως εμαθα, και βρηκα οτι εχω αδελφο στα 57 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ





Δεν υπάρχουν σχόλια: