Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Μια παρενθεση

Μια παρενθεση θελω να κανω. Ξερεται ναυτικος δουλεψα για λιγο χρονικο διαστημα.

Και ο λογοςειναι παροτι μου αρεσε σαν επαγκελμα δεν μπουρουσα να το

ακολουυησω. Γιατι οπως εγραψα και στην αρχη δεν μπουρουσα να παρω

ΜΠΛΕ Φυλαδιο διοτι εχω αχροματοψεια και γιαυτο πηρα ΚΙΤΡΙΝΟ Φυλαδιο

.Αλλα το εφεραν ετσι οι καταστασις που μπορουσε ο καθενας να μπαρκαρη

και μου δοθηκε η ευκαιρεια .Και εκανα τρεια μπαρκα 26 μηννες 5 μηννες

και 18 μηννες συνολο 4 χρονια .Υμουν συγκολητης μετταλων ηχα παρη απο το Υπουργειο

βιομηχαβιας αδεια .Και με υατα που εμαθα απο της μηχανες μου φανηκαν χρησημα.

.Γιατι απο το 1976 μεχρι και το 2002 μου δωθηκε.η υεκαιρεια να γυρισω ολλο τον

Κοσμο γιοτι πηγαινα ως συνεργειο μονος μου και με την βοειθεια του πληρωματος

εκαναμε αλλαγες στα γυκτια του πλοιου .Στα καραβια που πηγαινα ηταν Δεξαμενοπλοια

το μικροτερο 40000 τονοι και το μεγαλητερο 240000 τονοι .

Μου δωθηκε και η ευκαιρεια να παω και με κρουαζιεροπλοια και πηγα

παρα πολλες φορες στης ΗΠΑ.Το υπογραμιζω διοτι θα δειτε τη εγεινε ΤΟ 2002

ΣΤΗΝ ΠΟΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΡΙΛΑΝΤ ΠΟΛΙΣ ΒΑΛΤΙΜΟΡΗ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΡΟΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: