Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

η συνεχεια για το σεισμο

Και ετσι ο κυριος μας εφαγε το δωρο.Μετα μια βδομαδα με στελνουν

στο ταραντο, ειναι στην Ιταλια για λιγες μερες.Δεν προλαβαινο να

φτασω και γινεται οσεισμος του 81 ,τους λεω και μου βγαζουν ειτηριο

επιστροφης .Ε ιχαν περαση μετα το σεισμο 3-4 μερες και μου ελεγε

η γυναικα μου τη ακριβως ειχε συμβη ,την ωρα που σχεδον ολη η Ελλαδα

εβλεπε το συριαλ με τον λουκι ,τοτε εγεινε ο σεισμος και ανεβαινη ο

γαμπρος μου επανω στο σπιτι και παιρνη τα δυο παιδια αγκαλια.

Τ α οποια το ενα ηταν 15 μηνων και το αλλο 5 χρονον το μικρο απο

την τρομαρα του, ολλο το βραδυ εμηνε με ανοιχτα τα ματια.Αλλα πριν

το σεισμο η κορι μου που κοιμοταν ελεγε οτι καποιος την κουνουσε

και αυτο εγινε πολλες φορες .Μεχρι που πηγε μαζι της και εψαξε το

δωματιο για να υσηχαση, γιατι ηθελε να δη τη συνεχεια του συριαλ.

Και δεν περνανε δεκα μερες απο το πρωτο σεισμο και γυναιτε ο δευτερος

το ιδιο δυνατος οπως ο προιγουμενος κοιμομαστε και καταλαβενεται σε τη

στιγμη με επιασε........ βαζω τα εσωρουχα και ντυνομε τα παιδια αγκαλια

και οπου φυγη-φυγη ξενυκτι στο αμαξι μεχρι να συνελθουμε .Ο γαμπρο μου

ειχε ενα εξοχικο στη σαλαμινα και παμε εκει για να περαση η μπορα,εκανε

και πολυ κριο.Ετσι κυλουσε η ζωη και καποια στιγμη ειχαμε καποιες οικονομιες

και υπαμε να παρουμε ενα διαμερισμα ειδαμε πολλα αλλα τιποτα.Και τοτε

η γυναικα μου λεει τη γνωμη ,της σπιτι εχουμε καλιτερα να παρουμε ενα οικοπεδο,

αργοτερα τα παιδια μας αν μπορου να κανουν κατι.Και πραγματι αυτο καναμε

πηραμε το οικοπεδο στο οποιο στα συμβολαια γραφτηκε μισο-μισο λαταλαβενεται το σκεφτικο μου.Για να περασης ευτηχισμενη ζωη και να μην εχεις αργοτερα προβληματα.

Και θα δειτε παρα κατω οτι ειχα δικιο ,για το τη εκανε η συντροφος μου δεν θα το

πηστεψη ανθρωπος.Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: